O nás

Alenka M. – koordinátorka Online lessons, lektorka anglického jazyka

„Ak by mi niekto na Základnej škole povedal, že raz budem učiť angličtinu, zrejme by som mu len ťažko uverila. Moja prvá školská skúsenosť najmä kvôli pani učiteľke nebola príjemná. Všetko sa zmenilo na gymnáziu.

Začalo to skvelými angličtinármi, letnými študijnými pobytmi v Londýne, pracovnou príležitosťou v Spojenom kráľovstve, návštevou štátnej jazykovej školy v Prešove až po začatí štúdia anglického jazyka a literatúry na univerzite.

Lásku a vášeň k učeniu detí som si začala pestovať vďaka ponuke pracovať v jazykovej škole Berlitz v Bratislave. Následne v anglickej škôlke Berlitz a v neposlednom rade to bola ZŠ Narnia – bilingválna ZŠ, ktorá mi otvorila srdce a dvere k zdokonaleniu sa v praxi, ako aj v angličtine vďaka internacionálnemu pracovnému prostrediu.

Mojím vnútorným cieľom je ukázať deťom, že angličtina nie je len predmet v škole, ale je ich každodennou súčasťou, ako aj to, že samotné učenie vôbec nemusí byť „mučenie“, ale zábava, kde sa „hrajú“ a zároveň učia, pričom o tom ani oni sami mnohokrát nevedia.“

Prečítajte si blog o lektorovi

Maťka B. – lektorka anglického jazyka

„Angličtine sa venujem už viac ako dvadsať rokov. Najskôr na jazykovej škole a neskôr počas viacročného pobytu v Anglicku sa tento jazyk stal neodmysliteľnou súčasťou môjho života.

Napriek tomu, že naučiť sa cudzí jazyk môže byť ťažké verím, že hodina angličtiny nemusí byť len o bifľovaní sa nových slovíčok a nekonečných gramatických cvičeniach. Naopak, môže to byť zábava, pri ktorej zvládneme aj gramatiku, naučíme sa nové slovíčka a samozrejme budeme konverzovať.“

Prečítajte si blog o lektorovi

Michal Z. – lektor anglického jazyka

“Do angličtiny som sa zamotal už ako malý chlapec, keď som sledoval rozprávky Dexter’s laboratory. Naučením sa prvej vety “What does this button do?” začal môj záujem o angličtinu. S rovnakým záujmom som pokračoval na bilingválnom gymnáziu, kde som 8 rokov študoval, ale aj počúval ako moja americká výslovnosť nie je správna. Štúdium som pokračoval na Manažmente univerzity Komenského. Neskôr som však zistil, že najviac ma baví manažovať práve hodiny angličtiny. A tak sa venujem manažovaniu hodín už vyše päť rokov a rád v tom budem pokračovať.

Myslím si, že vedieť vyjadriť myšlienky netradične a v inom jazyku je super. Myslím si, že angličtina otvára možnosti kontaktu nie len s ľuďmi, ale aj so srdcom. Rád každého naučím, prečo je angličtina zaujímavá.”

Prečítajte si blog o lektorovi

Daska G. – lektorka anglického jazyka

„Nikdy by ma nenapadlo, že sa angličtina stane mojim koníčkom. Keď som však  začala študovať na univerzite pochopila som, že je to práve angličtina, ktorá mi môže otvoriť dvere do sveta. Zistila som tiež, že „bifľovačky“ a suché memorovanie ma vôbec nebavia, a že to treba trošička okoreniť. Tak som sa rozhodla, že sa zbalím a naučím sa angličtinu, keď už tak poriadne. Takto nejak sa začala moja ročná cesta v Austrálii, kde som študovala prípravu na Cambridge a získala Cambridge Advanced English Certificate (C1). Aby som ju hodila trošku do praxe, začala som pracovať ako asistentka v anglickej škole. Toto moje dobrodružstvo a život v medzinárodnom prostredí ma naučilo veľmi veľa, najmä to, že vedieť cudzí jazyk je veľká výhoda a navyše keď sa ho môžete naučiť formou zábavy a praxe.

Rada by som svoje získané skúsenosti chcela odovzdať ďalej, pretože hoci sa nám cudzí jazyk zdá na začiatku ako spleť chaoticky usporiadaných slov, ten pocit, keď to začne dávať význam naozaj stojí za to.“

Prečítajte si blog o lektorovi

Monika P. – lektorka anglického jazyka

“Niekto chcel byť doktorom, alebo učiteľom… mojím snom bolo stať sa aupairkou v Londýne:) to boli moje sny odkedy si pamätám. V 19tich som prvýkrát pracovala ako aupair pri Londýne a následne som začala študovať učiteľstvo anglického jazyka. A tak nejak sa to začalo.

Po vysokej škole som začala pracovať v jazykovej škole Berlitz, kde som pracovala ako lektorka anglického jazyka pre deti a zároveň som pracovala v Berlitz bilingválnej škôlke. Učenie detí je výzva a online učenie detí je mega výzva! Stále sa učím, ako čo najviac deti zaujať, no vidím, že to zmysel má.”

Soňa K. – lektorka anglického jazyka

„Vždy bol pre mňa výnimočný zážitok stretnúť človeka , ktorý plynule rozpráva anglickým jazykom. Moje znalosti nedosahovali úroveň, aby som plynule rozprávala touto rečou. Nakoplo ma to k tomu, že som sa angličtine začala venovať intenzívne.

Mojím cieľom je zdieľať svoje nadobudnuté poznatky ďalej. Vidím sa vo vzdelávaní hlavne mladej generácie, pretože práve v tom vidím našu budúcnosť. Práve preto som sa rozhodla pre prácu v tomto obore, konkrétne vyučovanie prvého a druhého stupňa na ZŠ v Bratislave. Keď vidím výsledky, tak viem, že moja práca má zmysel.

Už teraz sa veľmi teším na naše online hodiny  a verím, že moje poznatky budú pre vás prínosom.”

Julka Ch. – lektorka anglického jazyka

„Môj prvý kontakt s angličtinou bol už v materskej škole, počas ktorej som navštevovala súkromnú jazykovú školu pre deti. Na základnej škole som bola zaradená do jazykovej triedy. Po ukončení moje kroky smerovali na bilingválne gymnázium, kde som po piatich rokoch úspešne zmaturovala a odišla s medzinárodne platným certifikátom CEF C1.

Počas tohto štúdia som mala možnosť niekoľkokrát navštíviť Spojené kráľovstvo a okrem všetkých známych pamiatok nahliadnuť a priamo sa zúčastniť ich vyučovacieho procesu. Momentálne som študentkou psychológie na Filozofickej fakulte Trnavskej univerzity.

Štúdium na vysokej škole mi umožňuje venovať sa aj výučbe anglického jazyka, tento čas rada využívam zmysluplne, keďže interakcia môjho štúdia a práce s deťmi mi pomáha prepojiť teóriu s praxou.

Sama vidím, akou výhodou je v dnešnej dobe ovládať cudzí jazyk, a koľko nových možností táto znalosť prináša. Teším sa už teraz na hodiny s malými Angličanmi.”

Milka P. – lektorka španielskeho jazyka

„Volám sa Emília Pajkošová, som učiteľkou španielskeho jazyka na gymnáziu a jazykových školách. Španielčina nie je pre mňa iba prácou, ale aj záľubou a mojím druhým jazykom, keďže som v Španielsku strávila osem rokov.

Mojím hlavným cieľom je šíriť záujem nielen o španielsky jazyk, ale aj o ich kultúru. Svojich žiakov  vždy podporujem, pomáham im a hlavne sa snažím udržiavať ich záujem o učenie. Snažím sa byť kreatívna, neustále hľadám nové spôsoby ako dostať nové učivo žiakom do hlavy. Usilujem sa hlavne o to, aby sa žiaci nenudili, aby ich učenie bavilo a našli si takú metódu, ktorá im vyhovuje.

Učenie sa cudzích jazykov môže byť určite zábavné a som presvedčená, že cudzí jazyk sa môže naučiť ktokoľvek, bez ohľadu na talent, či vek – musí však vedieť ako na to. A ja vždy veľmi rada pomôžem.“

Prečítajte si blog o lektorovi

Miška Sz. – lektorka francúzskeho jazyka

„Volám sa Michaela Szabóová a už od detstva ma zaujímali jazyky.

Fascinuje ma, že každý jazyk vyjadruje tú istú skutočnosť inými slovami. Už od materskej školy som sa venovala angličtine a na bilingválnom gymnáziu sa k tomu pridala ešte francúzština. Komunikácia je podľa mňa v živote jedna z najdôležitejších vecí.

Rada pomôžem tým, ktorí sa po francúzsky nedokážu dorozumieť, hoci po tom túžia. A tým, ktorí potrebujú francúzsky jazyk k práci rada rozviažem jazyk a pomôžem nadobudnúť istotu v gramatike, čítaní či posluchu.

Štúdiu prekladateľstva a tlmočníctva v jazykovej kombinácii angličtina a francúzština som sa venovala 5 rokov na Prešovskej univerzite. Francúzština ma fascinuje hlavne spôsobom, akým vyjadruje veci vo svete. Príde mi iná, obraznejšia.

Mám dlhoročné skúsenosti s výučbou jazykov a prispôsobujem ho potrebám a požiadavkám malých, či veľkých klientov. Svoju prácu odvádzam vždy najlepšie ako viem. Som precízna a ústretová. Bude mi cťou, ak sa stanem vašou lektorkou francúzskeho jazyka prostredníctvom jazykovej platformy online lessons.sk.”

 

Zuzka K. – lektorka nemeckého jazyka

„Nemčina je mojou srdcovou záležitosťou už ako 25 rokov. Priviedla ma k nej moja učiteľka nemčiny na gymnáziu, ktorej som za to dodnes vďačná. Napĺňa ma práca s ľuďmi a deťmi, ktorí sa chcú učiť, zdokonaľovať, udržiavať si svoju úroveň jazyka a sú otvorení rôznym spôsobom výuky.

Po absolvovaní vysokoškolského štúdia nemeckého jazyka a literatúry som učila na gymnáziu, potom na vysokej škole ekonomického zamerania, viedla som kurzy na rôznych jazykových školách, individuálne hodiny, či hodiny rôzneho zamerania vo firmách. Moji “žiaci” ma posúvajú a dávajú mi impulzy do ďalšieho vzdelávania a zdokonaľovania sa.

Absolvovala som viacero jazykových a vzdelávacích pobytov v Nemecku. Práve ja som živým príkladom toho, že na učenie jazyka nikdy nie je neskoro. Ja som sa ho začala učiť, keď som mala 14 rokov. Takže odkaz pre všetkých, ktorí ešte váhajú: Len smelo do toho!“

Prečítajte si blog o lektorovi

Miška M. – lektorka nemeckého jazyka

Počas štúdia na vysokej škole a krátko po ňom som strávila v Nemecku a Švajčiarsku, čo bol čas, kedy mi nemčina akosi prirástla k srdcu. Momentálne sa venujem deťom, ktoré majú dyslexiu či iné poruchy učenia. Predtým to boli gymnazisti. Myslím si, že jazyk sa dokáže naučiť každý – dôležitá je motivácia. Mám radosť, keď môžem vidieť ovocie svojej práce – asi ako každý človek. Na učení jazyka sú pokroky viditeľné najmarkantnejšie, možno preto ma táto práca baví.“

Prečítajte si blog o lektorovi

Stephan H. – lektor anglického jazyka a business English (native speaker z USA)

“Originally from Texas, ever since studying abroad in Austria & Germany I have loved to travel and explore Europe, trying new foods and seeing new cities. Teaching was what first brought me to Slovakia in 2014, and now it has helped me to meet new people and learn more about Slovakia and beyond.

Although English can be a very infuriating language, I aim to make learning it as fun and engaging as possible, opening people’s eyes to a different culture & perspective.“

Prečítajte si blog o lektorovi

Barry O. – lektor anglického jazyka (native speaker z UK)

“My name is Barry ODonohoe. I am 30 years old and I’mm originally from Dublin, Ireland. I have been teaching general, academic and business English for over 7 years now. I’ve taught kids, teenagers and adults of various nationalities such as Italian, Spanish, Slovak, Brazilian and Japanese. I really enjoy building the student-teacher relationship and creating and providing the tools that help my students improve their English language skills both during our lessons but also outside of the classroom. I have taught both in Dublin and in Slovakia in various settings such state schools, universities and language schools and now online!

Since becoming a CELTA qualified teacher and also living in a non English speaking country. I fully understand how speaking a second language confidently and fluently, opens up more opportunities both personally (making friends, watching movies, shopping, travelling) and professionally (travelling for work, communicating with colleagues, pursuing further education or professional development opportunities ) I have recently joined Skypelessons.sk and my experience has been positive. Skypelessons.sk have been flexible with my teaching hours and have been responsive to my questions.

If you would like a great language company to work with your schedule and interact with fantastic teachers online, I would choose Skypelessons.sk.

Katka H. – lektorka ruského jazyka

Jazyky a cestovanie ma vždy fascinovali. Videla som ich ako kľúčik k múdrosti, ktorým odomknem každú krajinu – ‘’ Tak dokážem porozumieť svetu, pretože porozumiem ľudom’’. Túto malú múdrosť som sa nenaučila v škole, ale počas odvážnych a dobrodružných ciest. No a každučičké pochopenie je nádherné.

K ruštine som sa dostala najskôr na tatranských svahoch, kde som ako študentka gymnázia učila ruských klientov lyžovať a musím priznať, vôbec som im nerozumela. Z jednoduchého dôvodu, pretože sa tento jazyk už na školách nevyučoval. Moji starší kolegovia sa pýšili slovenskými slovíčkami s ruským prízvukom, ale faux pas vždy nastal, keď zakričali ‘ Trup na sklone’, čomu ruský klient porozumel, že on je mŕtvola nachádzajúca sa na svahu. Áno, slovanské jazyky sú si podobné, ale často majú rovnaké slová iný význam.

Neskôr som bola súčasťou experimentu na Univerzite, kedy nás piatich študentov z nulovej úrovne dostali za pár mesiacov na jazykovú úroveň učiacich sa 10 rokov a experiment sa skončil magisterským diplomom.

Prečo ruština?

Rusko je najväčší štát sveta, ktorý zaberá vyše osminu zemskej súše. Je plné histórie, literatúry, vied, dobrého jedla, hudby, baletu, alchýmie, múdrosti, bohatstva, kultúry a rôznorodosti.

V minulosti nebol tento jazyk populárny, pretože bol povinný a naši rodičia sa ho učili nasilu. Neuvedomovali si však pritom našu slovanskú múdrosť a výnimočnosť.

Pochopila som, že všetko čo musíme, v nás vytvára odpor a blokuje v ceste k poznaniu. Len radosťou a nadšením sa môžme meniť. A aby bolo všetko jednoduché musíme poznať ten správny algoritmus.

Toto malé tajomstvo platí na ktorúkoľvek reč či talent tejto planéty. Preto aj tí najlepší športovci sveta majú coachov a trénerov, ktorí im pomáhajú zlepšovať sa v tom, čo robia.

Budem rada, ak Vám budem sprievodcom na ceste k zlepšeniu. Okrem ruštiny hovorím anglicky, nemecky, poľsky a ak potrebujem, použijem reč tela :).